Dezvoltare Aplicatii Software|Mentenanta si Suport | Arhisoft-Dezvoltare Aplicatii Software, Mentenanta si Suport
Calitatea se măsoară prin satisfacție

Servicii

Dezvoltare aplicații software

Aplicațiile software dezvoltate de compania noastră reprezintă un complex de servicii prin care clienții noștri reușesc să eficientizeze modul de lucru, să evite riscurile operaționale, să minimizeze timpii pierduți prin birocratizarea sistemului și să ofere o satisfacție crescută la nivelul comunității locale, prin promtitudinea răspunsurilor la solicitările primite și a modului de lucru organizat. Modularitatea aplicațiilor, inovația serviciilor de suport și a transferului de know-how, conduc către utilizarea cu ușurință a platformelor noastre, indiferent de pregătirea profesională a utilizatorilor acestora.

Etape identificate în dezvoltarea software:

- Analiza tehnică a necesităților și a rezultatelor așteptate;

- Identificarea soluției optime;

- Elaborarea specificațiilor tehnice și conceptuale ale soluției;

- Identificarea designului potrivit pentru aplicația dorită;

- Dezvoltarea sistemului software;

- Testarea erorilor de sistem;

- Eliminarea erorilor de sistem;

- Optimizarea funcționalităților sistemului;

- Pregătirea sistemului pentru instalare;

- Mentenanță pentru problemele de programare identificate;

- Training privind utilizarea soluției;

- Suport în vederea utilizării aplicației;

Mentenanță aplicații software

Dezvoltarea de aplicații software complexe implică procese de mentenanță continuă, fie prin susținerea aplicațiilor la un nivel de funcționare optim indiferent de numărul utilizatorilor, fie prin asigurarea resurselor necesare odată cu creșterea capacității operaționale a clienților noștri. Asigurarea procesului de mentenanță presupune eliminarea imediată a tuturor problemelor apărute în funcționarea sistemului informatic utilizat și oferirea de consultanță de specialitate în raport cu solicitările clienților.

Suport aplicații software

Susținerea permanentă a clienților noștri prin activitatea de suport reprezintă întregul proces prin care beneficiarii finali ai serviciilor noastre sunt asistați în utilizarea produselor și includerea acestora în activitățile zilnice. Lipsa integrării unor module de suport activ și continuu în serviciile și produsele noastre ar conduce la utilizarea incompletă și ineficientă a acestora.