Totodată, în portofoliul Arhisoft, ca urmare a analizei domeniilor pe care le-am digitalizat sau urmează să le digitalizăm, au mai fost adăugate:
1. DEZVOLTAREA ȘI CONFORMITATEA GDPR, respectiv
• configurarea documentelor aferente punerii în aplicare a Strategiei anticorupție, precum și
• configurarea documentelor aferente punerii în aplicare a Regulamentului de protecție a datelor cu caracter personal.
2. ANALIZA PROCESELOR INTERNE:
• Elaborarea și actualizarea fișelor posturilor.
Arhisoft propune modele de fișe pentru toate posturile din statele de funcții, indiferent de categoria de entități publice din care face parte beneficiarul.
• Elaborarea și actualizarea documentelor statutare.
Toată documentația se adaptează la cerințele legale și, în același timp, toată documentația se adaptează în funcție de activitățile desfașurate și de cerințele interne ale entităților publice respective.
Astfel, Arhisoft elaborează și pune la dispoziția beneficiarului un set de regulamente sub formă de proiecte aplicabile organizațiilor (de exemplu: regulament de organizare și funționare, regulament intern, regulament de acordare a voucherelor de vacanță, etc.)
3. ANALIZA REDUCERII COSTURILOR DE FUNCȚIONARE prin
optimizarea modului de lucru și eficientizarea tuturor proceselor interne
4. EVALUAREA PERFORMANȚEI PERSONALULUI
Arhisoft susține Beneficiarii în procesul de monitorizare a performanței profesionale individuale. Prin intermediul Modulului ”Obiective și Riscuri” se creează conectarea între obiectivele generale și specifice cu cele individuale, printr-o activitate comună Arhisoft – beneficiar, primul introducând date scriptice, iar cel de-al doilea indicatorii de performanță și țintele pe care tind să le atingă. Acest modul este cel mai amplu și mai complex din lista celor existente în soluția e-SCIM, fiind o sursă de informații benefică pentru management.
5. AUDIT PUBLIC INTERN (Elaborare ghiduri și manual de bună practică)
Acest modul își propune să automatizeze procesele derulate de auditul intern, ca de exemplu:
• Planificarea strategică și anuală;
• Derularea misiunilor de audit;
• Raportarea anuală asupra activității de audit;
• Asigurarea calității în domeniul auditului intern
și se derulează pe o legislație strictă, implicând zeci de documente în care, odată introduse datele în sistem, vor fi preluate automat în toate documentele existente. Mai mult decât atât, acest modul poate oferi în orice moment managementului și oricăror persoane interesate stadiul de implementare a recomandărilor formulate de auditul intern.
Totodată, organizația noastră urmează să elaboreze un manual de ghiduri și bună practică privind derularea auditului intern în diferite domenii de activitate specifice entităților publice.